Opowieść o dwóch Queensrÿches

Spisu treści:

Anonim

Byłem fanem i kolekcjonerem hard rocka/heavy metalu od wczesnych lat 80-tych. Jeśli ma dobry gitarowy riff i nastawienie, wchodzę w to.

Opowieść o dwóch Ryches

W październiku 2012 roku sędzia stanu Waszyngton oświadczył, że do czasu rozstrzygnięcia pozwu Tate'a nie istniała żadna prawna bariera uniemożliwiająca mu występowanie pod pseudonimem „Queensrÿche”, mówiąc: „Nie widzę powodu, dla którego pan Tate nie mógłby tego zrobić mieć korzyści, jeśli zdobędzie innych członków… z używania marki”. Chociaż sędzia ostrzegał, że taki ruch może być „z natury mylący” dla fanów, był pewien, że w końcu „rynek może rozwiązać te sprawy”. Mając to na uwadze, Tate nie marnował czasu, ogłaszając swoją własną „gwiazdową” wersję Queensrÿche, w której na perkusji miał zagrać Bobby Blotzer z Ratt, gitarzyści Glen Drover (ex-Megadeth) i Kelly Gray (długoletni współpracownik Tate i były członek Queensryche), basista Rudy Sarzo (Quiet Riot, Dio, Ozzy Osbourne) i klawiszowiec Randy Gane. Oczywiście pomysł dwóch konkurencyjnych wersji „Queensrÿche” spotkał się ze sceptycyzmem większości fanów. (Jak to ujął jeden ze szczególnie przenikliwych plakatów na tablicy dyskusyjnej na Blabbermouth.net: „Blotzer ledwo potrafi odtwarzać piosenki Ratta, jak on ma grać piosenki Queensrÿche?”)

Albumy pojedynków

W styczniu 2013 roku Geoffa wersja Queensrÿche (lub „Tate-ryche”, jak wielu fanów zaczęło ją nazywać) ogłosiła, że ​​podpisała umowę z Cleopatra Records i rozpoczęła pracę nad nowym albumem studyjnym – pomimo nękania przez prawie ciągłe zmiany w składzie. Gitarzysta Glen Drover i perkusista Bobby Blotzer opuścili grupę Tate-ryche pod koniec 2012 roku i zostali zastąpieni odpowiednio przez Roberta Sarzo (byłego członka Hurricane i brata basisty Rudy'ego) oraz byłego perkusistę AC/DC Simona Wrighta. Tate ogłosił również, że w jego debiucie dla Cleopatra pojawią się epizodyczne występy wielu „gości celebrytów”, w tym byłego gitarzysty Judas Priest K.K. Downing, były gitarzysta Megadeth, Chris Poland, Ty Tabor z King's X, były perkusista Slayera Paul Bostaph, gitarzysta Night Ranger Brad Gillis i Dave Meniketti z Y&T… wszyscy prosili o pytanie, czy ktokolwiek z rzekomego „zespołu” Tate bawić się na płycie?

W końcu… może być tylko jeden!!

28 kwietnia 2014 r. obie strony bitwy ogłosiły, że rozwiązały swoje spory bez wnoszenia spraw do sądu, kończąc prawie dwa lata wrogości i obrzucania błotem.

Według Seattle Times, Geoff Tate i jego dawni koledzy z zespołu osiągnęli porozumienie, które oficjalnie czyni zespół z La Torre „jedynym podmiotem nagrywającym i koncertującym jako Queensrÿche”. W zamian Tate otrzymał wyłączne prawo do wystawiania „kompletnych” koncertów na żywo oper rockowych Operation Mindcrime I i II ( „drugi” QR może nadal odtwarzać poszczególne utwory z tych albumów w swoich setach na żywo, ale nie może wykonywać album w całości). Tate opisał to jako podobne do sytuacji Pink Floyd, kiedy Roger Waters otrzymał wyłączne prawa do wykonania The Wall, kiedy rozstał się z zespołem. „Zbrodnia umysłowa była moją sprawą i moją historią, więc dobrze, że to zachowam”.

Tate wyruszył w krótką „pożegnalną” trasę koncertową pod szyldem Queensrÿche w sierpniu 2014 r., aby wypełnić zobowiązania koncertowe, które zarezerwował już przed zawarciem ugody. Na zakończenie tej trasy zmienił nazwę swojego zespołu na „Operation Mindcrime”.

Operacja Mindcrime Geoffa Tate'a: „Ponowne wymyślanie przyszłości”

W chwili pisania tego tekstu (marzec 2019 r.) trzeci album Operation: Mindcrime, The New Reality, został wydany w grudniu 2017 r., a trzeci album Queensryche z Toddem La Torrem, The Verdict, ukazał się w 2019 r. nakładem Century Media Records.

Oczywiście to było dość dziwaczne kilka lat dla wszystkich muzyków zaangażowanych w ten dramat, ale wygląda na to, że obie strony pozostawiły za sobą przeszłość i są teraz gotowe, by dalej iść naprzód robiąc to, co robią najlepiej – tworząc i wykonując muzykę.

„Strzałka czasu” z „Condition Human”

„Queensryche” (2013)

Uwagi

Ronnie James Haldford 13 czerwca 2019 r.:

Kilka tygodni temu słyszałem trylogię Tate. Jakość dźwięku jest fatalna. Nie wiem, co się stało z tym wspaniałym muzykiem. Teksty i muzyka z tych trzech albumów są okropne. Słyszałem go w Avanstacia i głos jest świetny, ale na tych trzech albumach z Operation Mindcrime wygląda na to, że stracił głos.

Joe Baca 1 sierpnia 2015 r.:

Ta melodia Tater jest całkiem niezła! Wygląda na to, że mimo wszystko możemy zdobyć dobry materiał z obu obozów.

Keith Abt (autor) z The Garden State 1 sierpnia 2015 r.:

Zaktualizowano informacje o nadchodzących albumach Queensryche i Tate…

Mike K 5 października 2014 r.:

LOL uwielbiam niektóre z tych postów. oczywiście nowy album Queensryche brzmi jak Queensryche. Nie 1 oryginalna notatka i facet wynajęty jako odtwórca Geoffa Tate. Faktem jest, że w zespole nie ma już nikogo, kto mógłby stworzyć coś innego niż recykling tych samych piosenek ze zmodyfikowanymi tekstami. Godzina jest, by uderzyć Geoffa, ale bez niego są tylko coverbandem, pokrywającym stare piosenki nowymi słowami. Fakty twarzą w twarz, cała muzyka została stworzona przez Tate i Degarmo. Nie jedna oryginalna myśl w głowach innych klaunów. I LaTorre'a. Polubił go w Crimson Glory, ponieważ brzmiał jak Tate, a teraz jest Tate. A ludzie go polubią, bo robi Tate. Sprytne posunięcie z ich strony, ponieważ głos Tate'a i błyskotliwość Degarmosa jest najbliżej tych facetów, którzy kiedykolwiek zbliżą się do bycia muzykami. Właśnie udowodniłem, że Queensryche naprawdę nie może przetrwać bez Tate.

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 31 lipca 2014 r.:

Zaktualizowano

Keith Abt (autor) z The Garden State 29 kwietnia 2014 r.:

ZAKTUALIZOWANE, ponieważ bitwa o markę Queensryche została WRESZCIE rozstrzygnięta!!

Keith Abt (autor) z The Garden State 06 września 2013 r.:

Zaktualizowany!

Keith Abt (autor) z The Garden State 3 lipca 2013 r.:

Cześć Wolność - myślę, że zobaczymy, jak to wszystko się trzęsie. Przynajmniej teraz nie powinienem ponownie aktualizować tego centrum do czasu rozprawy sądowej w listopadzie. Ha ha

WolnośćMetal z Somewhere In Time z 3 lipca 2013 r.:

Zaktualizowano ponownie - lol !!!!!!! Zgodnie z oczekiwaniami, Tater otrzymał swoje $$ w rekordowej sprzedaży (i był też na koncercie – grał do 1/4 do 1/2 wypełnienia małych teatrów i klubów).

Zabójczy album The Ryche!!!! Nie sądziłem, że polubię go tak bardzo jak zrobię - początkowo myślałem, że to będzie dobry powrót do formy. Nie słuchałem zbyt wiele odkąd pojawił się mój egzemplarz (coś innego, czego się nie spodziewałem!) Oczywiście, tak krótki jak album (długość albumu z lat 70./początkowe 80.), ułatwia słuchanie to znowu (i znowu.)

Todd brzmi świetnie na albumie! Tak, w niektórych piosenkach brzmi jak Tate, aw innych brzmi jak on sam. W jego wokalu słychać jego wpływy - (Dickinson, Alder, Halford i The Vest.) Dobra wiadomość jest taka, że ​​już pisali na kolejny album \m/

Jeśli chodzi o pozew, sędzia, który skomentował „samo uporządkowanie rynku” został zastąpiony wkrótce po orzeczeniu, które pozwoliło Tate udawać Queensryche. Jeśli to był prawdziwy problem, to już dawno się skończyło. Ale tak naprawdę jest to korporacyjny przypadek biznesowy i to się skończyło na długo przed jego rozpoczęciem. Zespół był na tyle sprytny, że lata temu zebrał dokumenty biznesowe, które określały, jak radzić sobie z takimi sytuacjami – co pozostawiło Vestical na lodzie, mając tylko możliwość wystawiania sobie rachunku jako Geoffa Tate'a, byłego z Queenryche przez 1 rok (coś jak prenup .) Mam nadzieję, że nowy sędzia rzeczywiście rozumie prawo gospodarcze.

Keith Abt (autor) z The Garden State 3 lipca 2013 r.:

Dzięki za twój komentarz, Scott. Jeszcze nie słyszałem w całości albumu ToddRyche, ale miałem Tate's F.U. przez chwilę i poza trzema utworami („Cold”, „Slave” i „Everything”) myślałem, że to całkiem „meh”. Płyta ToddRyche jest następna na mojej liście zakupów.

…i hej, dane o sprzedaży albumu ToddRyche z pierwszego tygodnia zostały opublikowane dzisiaj, więc zaktualizowałem ten kawałek o te informacje!!!

Scott 29 czerwca 2013 r.:

Słuchałem już obu albumów. Żaden z nich nie dorównuje nawet Q2K, co zresztą jest muzyką, którą lubiłem, a po części bardzo. Sacred Ground i Burning Man cały czas się wkręcają w moim samochodzie. To, co mnie denerwuje na tej stronie, to to, że ludzie wydają się chcieć dać Scottowi, Eddie i Michaelowi korzyść z wątpliwości, ale ukrzyżować i wykastrować Geoffa. Po prostu przejrzałem całą ich dyskografię, aby zobaczyć, kto napisał większość materiału. Powiedziałbym, że 75-80% to Geoff jest sam lub z innym autorem piosenek. Fani wersji LaTorre wydają się chcieć obwiniać Tate za przejęcie i bycie siłą napędową zespołu w ciągu ostatnich 10 lat. Myślę, że to dlatego, że musiał. Spójrz na notatki dotyczące HITHF. WSZYSTKIE utwory DEGARMO/TATE. Co do jednego z nich. Wydaje się, że faktycznie było na odwrót. Oni wisieli na froncie GT, a on na ich. Konkluzja jest taka, że ​​oba nowe albumy można słuchać. Jeśli wystawisz Toddowi zbyt wysokie oceny, myślę, że to dlatego, że słyszysz trochę więcej niż jest. Jest dobry, ale czy naprawdę myślisz, że jest dobry Tate? Kiedy piosenki są nieco wolniejsze i potrzebna jest kontrola wokalu dla dolnego rejestru, nie ma tego. Dla tych, którzy uważają, że GT to straciło, zachęcam do porzucenia gniewu i zobaczenia na własne oczy. Zgubisz się w Mindcrime zrobionym przez faceta, który to napisał. Spokój i mam nadzieję, że wszyscy jesteście tacy jak ja i chcecie, aby dobra muzyka (Rock) doznała renesansu!

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 30 kwietnia 2013 r.:

Myślę, że płyty CD muszą być wyposażone w kartę wyników… Nie mogę powiedzieć, co się dzieje w tej sadze bez karty wyników!

Georgie Lowery z północnej Florydy w dniu 29 kwietnia 2013 r.:

Jeśli kupisz obie płyty, zdobądź dodatki i nie otwieraj pozostałych dwóch!

Jezu, Louise, to zaczyna być zagmatwane!!

Keith Abt (autor) z The Garden State 29 kwietnia 2013 r.:

Zaktualizowano (po raz kolejny) najnowsze informacje z obozów TateRyche i ToddRyche… w tym okładkę albumu ToddRyche!!

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 24 kwietnia 2013 r.:

Cieszę się, że Ci się podobało!!

StitchPrzeklęty z Clifton Park, NY w dniu 24 kwietnia 2013 r.:

Wow! To niesamowicie interesujące. Dziękuję za post!

Keith Abt (autor) z The Garden State 23 kwietnia 2013 r.:

Zaktualizowany, ponieważ dziś ukazał się album "Frequency Unknown" zespołu Queensryche Geoffa Tate'a!!!

Keith Abt (autor) z The Garden State 23 kwietnia 2013 r.:

^^ Tak, słyszałem o tym, Jeff. Wyobrażam sobie, że spadło mniej więcej tak:

Perkusista Simon Wright: „Zaraz wracam, Geoff, po prostu przejdę przez ulicę po… paczkę papierosów. Taaaaaaaaaaa, paczkę papierosów. To wszystko”.

(Simon biegnie na świeżym powietrzu, wskakuje do taksówki, odjeżdża, nigdy nie wraca…)

Jeff 22 kwietnia 2013:

Aby było jeszcze ciekawiej…

http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Artykuł…

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 07.04.2013:

Plan gry Tate jest prosty: chce być pierwszym, który wyda album pod nazwą „Queensryche”, więc kiedy idą do sądu, może powiedzieć do sędziego: „Widzisz swój honor? Byłem tam pierwszy!”. … nieważne, że album był pośpiechem, nagrany przez grupę wynajętych muzyków z broni palnej, z których żaden nie jest w jego rzeczywistym „zespole”.

Bardziej troszczy się o utrzymanie nazwy niż o wydanie czegokolwiek wartościowego.

Keith Ham z wodospadu Niagara w Ontario w dniu 7 kwietnia 2013 r.:

queequeensrychehahah: Nie sądzę, że zespoły zarabiają tyle pieniędzy, ile myślisz, częściej niż często zwracają, czasami ledwo, to, co wydali i po prostu wykorzystują to, aby nagrać kolejną płytę - mając nadzieję, że nadal zarabiają na ostatniej, aby móc mogą się lepiej utrzymać. Pink Floyd, jeśli czytasz książkę Nicka Masona, po pewnym czasie był całkowicie spłukany, a The Wall i Darkside of the Moon doprowadziły ich do bankructwa pomimo ich popularności. Jedynym, który zarobił pieniądze na The Wall, był Rich Wright, ponieważ Roger go wyrzucił i zatrzymał tylko jako wynajęty artysta.

queequeensrychehahah 07.04.2013:

Wersja Tate to tylko środkowy palec na złość dla zespołu i fanów. Przyznał, że to grabież pieniędzy. Nagraj album, aby wszystkich zmylić, ale nikt go nie kupuje. Poza tym dwie osoby opuściły już jego oryginalny skład, a potem nie mogą namówić faceta, aby zremiksował jego gównianie brzmiący album oryginalnie zmiksowany przez starego producenta, który zaczął nagrywać swoje solowe projekty przebrane za albumy Queensryche, zaczynając od Mindcrime 2. I spójrzmy prawdzie w oczy obydwa zespoły są aktami przykrywkowymi. Jak Megadeth, Metallica, GN'R, kiedy rozpadły się ich najpopularniejsze składy. Wszyscy są kontrolowani przez szaleńców, odkąd ich pierwotni członkowie odeszli, a teraz nie są niczym więcej niż łapaniem gotówki.

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 04.04.2013:

To mogło być EMI. Kiedyś siedem czy osiem umów płytowych było standardem w branży muzycznej… ale rzadko się zdarzało, żeby zespół kiedykolwiek sfinalizował taką umowę i wyszedł na drugą stronę, zwykle zrywali, zanim zdołali dostarczyć tak wiele. albumy… dlatego niektóre zespoły wydają tak wiele albumów „Live” lub kompilacji „Greatest Hits”. Ha ha

Keith Ham z wodospadu Niagara w Ontario w dniu 4 kwietnia 2013 r.:

Słyszałem, że mieli kontrakt płytowy, który zmusił ich do napisania 8 płyt w ciągu kilku lat gdzieś w przeszłości… I przez jakiś czas walczyli, żeby się z tego wydostać.

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 04.04.2013:

@ Keith - do jakiej umowy masz na myśli? W ciągu ostatniej dekady podpisali kontrakty z kilkoma różnymi wytwórniami. Kiedy ich pierwotna wytwórnia, EMI, zbankrutowała pod koniec lat 90., przenieśli się do Atlantic na jeden album ("Q2K" w 2000 r.) i od tego czasu wydają materiał za pośrednictwem Sanctuary Records i Rhino Records.

Keith Ham z wodospadu Niagara w Ontario w dniu 3 kwietnia 2013 r.:

Zastanawiam się, czy ten podział był spowodowany kontraktem, do którego zostali zmuszeni lata temu, który kilka razy prawie zniszczył zespół… Ten, który zmusił ich do tworzenia niezliczonych albumów w dość nierealistycznym tempie.

Keith Abt (autor) z The Garden State 3 kwietnia 2013 r.:

Zaktualizowany! Tatesryche wypuściło zajawkę albumu „COLD” na YouTube! Sprawdź to powyżej!!

Keith Abt (autor) z The Garden State 3 kwietnia 2013 r.:

Zrobili też mini set „Mindcrime”, kiedy zobaczyłem ich na trasie Promised Land w 1995 roku.

…a pomysł na kontynuację „Music From the Elder” absolutnie mnie przeraża. Ha ha

Lorne Carter z Fayetteville, Arkansas w dniu 3 kwietnia 2013 r.:

Właściwie ostatni raz widziałem Ryche, kiedy grali swój trzyczęściowy program składający się z Rage for Order, American Solder i Empire. Wszedłem i wiedziałem, że się tego nie spodziewałem, a mimo to było to wspaniałe przedstawienie. W rzeczywistości z 4 razy, kiedy widziałem Ryche, tylko 2 razy robili piosenki z Mindcrime. (trasa Empire, na której zrobili to w całości, oraz trasa Hear in the Now) Oczywiście pierwszy raz miał miejsce, gdy grali w Ratt w 86 przed Mindcrime.

Więc nie myśl, że wychłostali to tak bardzo, jak zażądała tego opinia publiczna. Ile lat fani marzyli na samą wzmiankę o Mindcrime część II? A jeśli tego nie dostarczą, kto to zrobi? Poza tym, czy Pink Floyd / Roger Waters został kiedykolwiek skazany za wychłostanie „The Wall”? Ile razy Ktoś wybuchł „Tommy?” Jestem pewien, że gdyby Music from the Elder odniósł jakikolwiek sukces, Kiss koncertowałby za nim 5 razy, miał 3 sequele i prequel.

Keith Abt (autor) z The Garden State 3 kwietnia 2013 r.:

Dziękuję wszystkim za komentarze.

@ evo68 - masz rację. Zbyt długo polegali na "Mindcrime" lub chłostali je na trasie!

Skydiver777 3 kwietnia 2013 r.:

Chciałbym, żeby oryginalni faceci przestali to wszystko bzdury, odłożyli na bok swoje różnice i grali muzykę, którą wszyscy kochamy w oryginalnym składzie.

evo68 3 kwietnia 2013 r.:

tate stracił mój szacunek, kiedy okazał bardzo mały szacunek fanom w rocklahomie. Myślę, że przechodzi kryzys wieku średniego lol. wszystkie te insańskie bzdury i tak genialne jak mindcrime, ile jeszcze czasu może zespół koncertować na albumie .Mieszkam w Anglii i widziałem zbrodnie umysłowe 3 lub 4 razy na 4 różnych trasach koncertowych w ciągu ostatnich 20 lat. Niektórym może nie wydawać się to takie złe, ale myślę, że to trochę granie na fakcie, że, pomijając Imperium, wszystko to, co nastąpiło po mindcrime, było dość gówniane. Mógłbyś zrobić jeden dobry album z wielu. Jeśli chcesz żyć w przeszłości, graj rzeczy, które przede wszystkim zdobyły twoją rzeszę fanów, znasz te rzeczy, więc im nie zamierzam tego wymieniać, ale wszystko do mindcrime. Wierzę, że Wiltons QR robi dokładnie to i dla mnie otrzymają mój głos za każdym razem, ale będę słuchać Tates QR z zainteresowania, ale nie oczekuję wiele, ponieważ nie jestem fanem jego solowego materiału i dla mnie jest to zasadniczo solowy album. Proszę zauważyć, że to tylko moja opinia i nie przyszedłem tu, żeby wysadzać komuś nos ze stawu, lol

Karol Velasquez 2 kwietnia 2013 r.:

Wspaniała kampania, aby umieścić kod QR z powrotem na mapie. Czy jest lepszy sposób, aby społeczeństwo znów na ciebie patrzyło. RYCHE WŁĄCZONE! FAN NA ŻYCIE!!!!!

Nik Braswell 2 kwietnia 2013 r.:

K*** Tater. Widziałem prawdziwe Queensryche (z 3/5 oryginalnymi członkami) w Corpus Christi, TX (październik 2012). To był program, który chciałem zobaczyć od ponad 18 lat.

Szaun 2 kwietnia 2013 r.:

Świetny artykuł

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Hej Wolność!! ToddRyche grał w New Jersey (moja okolica) kilka tygodni temu, ale niestety nie mogłem ich sprawdzić – zrobił to mój przyjaciel, a jego raport był bardzo podobny do twojego, tj. zespół wydawał się mieć znowu zabawa na scenie, której nie widział na kilku trasach.

WolnośćMetal z Somewhere In Time z 2 kwietnia 2013 r.:

Zobaczyłem Queensryche (prawdziwą, a nie Tater i tot's Vestryche) w zeszłym miesiącu i to był niesamowity koncert! Todd GWOŹDZIŁ to i zespół stanął w ogniu. Mieli coś, czego od lat brakowało - chemii na scenie! Oprócz La Torre, Parker Lundgren naprawdę się sprawdził. On i Whip mają świetną chemię na scenie i jest zdecydowanie najlepszym drugim gitarzystą od czasu, gdy DeGarmo opuścił zespół (prawdziwy powód został ujawniony w sądowych dokumentach, a było nim zachowanie Geoffa Tate'a).

DeGarmo był aktem klasowym, trzymając się z dala od dramatu. Najbliżej wypowiedzi Chrisa zbliżymy się do tego, co powiedział Scott Rockenfield podczas wywiadu z Eddiem Trunk - że Chris pozostał przyjaciółmi z większością zespołu i był wspierany przez zmiany w Queensryche. Mimo to, chciałbym zobaczyć DeGarmo wskakującego na scenę z chłopcami podczas Queen Of The Ryche jako WIELKI „Frequency Unknown” dla Tate.

Mógł naprawdę wypuścić Tate'a, ale pozostał z klasą - to samo, co zespół zrobił w przypadku zwolnienia Tate'a. Spotkałem zespół po koncercie i wszyscy zachowali klasę i nie rzucili Tate'a. Wszyscy byli bardzo wdzięczni fanom za wsparcie.

Nie byłem tak podekscytowany nowym albumem Queensryche, odkąd czekałem na pojawienie się Empire w sklepach! Nie mogę się doczekać, aby to usłyszeć!

O ile częstotliwość nieznana - nie wydam ani grosza na ten POS!

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Cześć Ginfire - też kopię "Redemption", nie słyszałem jeszcze zbyt wiele o albumie GT, poza kilkoma krótkimi fragmentami na iTunes, a te były dość niskiej jakości, więc nie słyszałem wystarczająco dużo, aby zadzwonić w tę albo inną stronę. Tyle daję Geoffowi, ma na swoim koncie imponującą listę muzyków, ale to nie czyni z niego prawdziwego „zespołu”, jeśli wiesz, co mam na myśli.

ogień 2 kwietnia 2013 r.:

Cześć,

Cóż, posłuchałem 3 lub 4 sampli z nowego Geoffa Tate Queensryche i przesłuchałem w całości nową piosenkę QUEENSRYCHE zatytułowaną Redemption i nie ma porównania IMHO. Queensryche brzmi jak Queensryche, ale żaden z sampli z wersji GT nie brzmiał podobnie do Queensryche, z wyjątkiem głosu GT. „Gt Queensryche” brzmi jak przyzwoita płyta solowa GT, podczas gdy nowa piosenka QR brzmi jak prawdziwa Queensryche = BRILLIANT… znowu, IMHO.

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

CRyche - oczywiście chodzi o rozpoznawanie nazwisk. Dużo więcej ludzi zna nazwę „Queensryche” niż „Rising West”, „Geoff Tate” czy „Geoff and the Tater Tots” czy cokolwiek innego. Jeśli jedna lub druga strona zrezygnuje z nazwy, zaczynaliby od nowa.

CRyche7 2 kwietnia 2013 r.:

Czytałem wszystko, co się wydarzyło i byłem wieloletnim fanem Queensryche, moje jedyne pytanie brzmi: teraz, kiedy DeGarmo opuścił zespół, a Tate został zwolniony, dlaczego pozostali członkowie nie zachowają nazwy Rising West i Mr. Tate pozostanie solowym aktem? Podoba mi się brzmienie nowego Queensryche z LaTorre, ale to nie będzie Queensryche

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

@ Eric - Jak się sprawy potoczyły, spodziewam się, że trzecia Queensryche, skupiona wokół długo nieobecnego i bardzo tęsknionego pana DeGarmo, zadebiutuje lada chwila. :)

Eric 2 kwietnia 2013 r.:

A jednak nie ma też Chrisa De Garmo, który był w tym przez okres, kiedy zespół był dobry. Czy któryś zespół to naprawdę Queensryche?

AI 2 kwietnia 2013 r.:

Danielu,

Choć nie zgadzam się z całym Twoim postem, podziwiam Twoją pasję do muzyki i gatunku. Zgadzam się, że Promised Land był ostatnim albumem, który również miał świetne brzmienie i klimat, ale nie mogę uwierzyć, że to wszystko dzięki Geoffowi Tate. Nie mogę też zgodzić się z tym, że Chris Degarmo był Queensryche bardziej niż jakikolwiek inny członek grupy (zwłaszcza po stwierdzeniu, że żaden członek nie jest w zespole). Chris opuścił zespół, aby zostać pilotem, pomijając kilka gościnnych występów na płytach innych ludzi, takich jak Jerry Cantrell's. Nie zgadzam się też z dzwonieniem do Rudy'ego Sarzo czy Simona Wrighta, gdy zamiast tego Geoff Tate był w stanie ściągnąć kilku przyjaciół i pobawić się. Znowu, po prostu zgadzam się nie zgadzać i nadal muszę wspierać Geoffa Tate'a. Ale tak jak powiedziałem, podziwiam Twoją pasję i szanuję Twój wkład. Dobra debata z tobą……

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Daniel - wow, czasami w ogóle nie muszę publikować. Całkowicie przygwoździłeś, jak ja też się z tym czuję. Ha ha. Niezłe!!

Daniel 2 kwietnia 2013 r.:

Do Al-

Mam tylko kilka spostrzeżeń z twojego komentarza. Moim zdaniem Queensrÿche nigdy nie dotyczyło tylko jednej osoby. W epoce klasycznej chodziło o kolektyw. Wszyscy przyczynili się do powstania muzyki. Do czasu, gdy to się skończyło, magia powoli zniknęła (Promised Land to ostatnia z tym "wrażeniem zespołu").

Jeśli jest jedna osoba, o której można powiedzieć, że jest Queensrÿche, powinien to być Chris DeGarmo.

Jeśli chodzi o zespół Tate, to tak naprawdę nie jest to zespół. To banda wynajętych rąk, które wyjdą i zagrają w Operację Mindcrime. Nowy album Tate „Frequency Unknown” został napisany przez producenta Jasona Slatera i nagrany przez muzyków sesyjnych. Jest podobny do ostatnich trzech albumów QR, w których brakuje tego zespołu.

Myślę, że Simon Wright grał na perkusji w 1 lub 2 utworach, a Sarzo trochę na basie. Większość basu grał producent Jason Slater.

Queensrÿche to niczyja podróż ego i dlatego popieram wersję Wiltona, Jacksona i Rockenfielda. Byli tam, zanim powstało Queensrÿche, a kiedyś Wilton był świetnym autorem piosenek. Nowa piosenka „Redemption” bardzo przypomina piosenkę Wiltona i zawiera wiele starych elementów QR, a także bardziej współczesną ciężkość.

Wilton, Jackson, Rockenfield, Lundgren i LaTorre są dla mnie Queensrÿche. Brzmią tak, jakby zespół powinien brzmieć po Promised Land i znów są zespołem.

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Dzięki za wizytę, Al. Zgadzam się z wami, wiele zespołów cierpiało z powodu "Choroby Lead Singera" przez lata, Queensryche jest tylko najnowszym.

AI 2 kwietnia 2013 r.:

Nie mogę uwierzyć, jak nierówny był głos, którego Queensryche poprzeć! Jestem absolutnie zszokowana. Kiedy czytam komentarze po artykule, widzę, że wiele osób ma powody, by czuć, że Geoff Tate jest dziwny lub nie docenia jego sukcesu. Mam wiadomość dla wszystkich, którzy to mówią i opowiadają się za Queensryche, którzy chcą być, WSZYSCY SINGERS SĄ DZIWNI. WSZYSCY FRONTMAN MA KOMPLEKSY I EGO! To właśnie sprawia, że ​​są tak wspaniałe. Myślisz, że obecni członkowie Van Halen naprawdę lubią Davida Lee Rotha? NIE!!!!! Ale był najlepszym frontmanem i niesamowitym wokalistą w ich muzyce w tamtym czasie. Geoff Tate to Queensryche. Widzieliśmy, jak wiele WIELKICH metalowych zespołów (LA Guns, Motley Crue, które oczywiście wróciły do ​​siebie później, Skid Row, Dokken, i ta lista jest długa). Jako PRAWDZIWY fan to jest do bani! Rozumiem, jak ciężko jest być z kimś dzień w dzień, ale co się stało z miłością do muzyki. Może to naiwne lub ślepe banalne stwierdzenie, ale mam je i chciałbym myśleć, że niektórzy z wielkich muzyków, których szukam, też je mają. Cały ten dramat jest rozczarowujący. Rozpad Queensryche i to, czy Geoff Tate miał rację, czy nie, pokazuje jedną rzecz do rozważenia… Spójrz na zespół, który stworzył. Stworzył gwiazdorski skład, w skład którego wchodzą jedni z najlepszych rocka i metalu, Rudy Sarzo ze sławy Ozzy Whitesnake i Simon Wright z AC/DC i Dio…. Czy ktokolwiek z was NAPRAWDĘ myśli, że muzycy ich kalibru otrzymaliby „dyktatora”, „tyrana”, „diwę”, „był” i mógłbym kontynuować to, co czytałem, co ludzie mówili o Geoffie. Moje myśli są, NIE MA MOWY, nigdy by sobie tego nie zrobili. Bo zgadnij jacy ludzie? Nie ranią dla pieniędzy ani okazji do gry. Mój głos i 100% poparcia należy do Geoffa Tate'a i jego zespołu REAL Queensryche. Okres!!!!!!!

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Cześć Lorne - wszystkie dobre punkty. Dzięki za wkład.

Lorne Carter z Fayetteville, Arkansas w dniu 2 kwietnia 2013 r.:

Miło pisać

Dodam, że w czasach, w których występuje wiele zespołów koncertujących pod tym samym pseudonimem (przychodzą mi na myśl LA Guns, Great White itp.), to nie sądy, ale publiczność zwykle decyduje o tym, kto wygrywa.

Na przykład wiele osób nie uważa obecnego składu GnR za prawdziwy GnR. Jednak chińska demokracja nadal była platyną. (Tak, to rozczarowało sprzedażą, ale 99,8% dzisiejszych wydawnictw będzie miało to wpływ w porównaniu ze sprzedażą i wpływem Appetite for Destruction.) i GnR wypełniają areny i główne festiwale. Myślę, że Slash ma lepszy produkt między nową muzyką a koncertami na żywo, ale gra tylko w teatrach i klubach. Więc jestem w mniejszości.

Daj mu kilka lat, kontrowersje nie znikną, dopóki istnieją dwie wersje zespołu, tak jak fani od dziesięcioleci błagają o powrót Chrisa Degramo do owczarni. Ale myślę, że za kilka lat zobaczysz wyraźnego zwycięzcę.

Nie mogę oceniać, dopóki nie usłyszę obu nagrań, ale bezpieczna kasa to zakład przeciwko Geoffowi Tate. Lepsi wokaliści odpadli jako artyści solowi lub jako liderzy swojej wersji zespołu (przychodzą mi na myśl Steven Tyler, Paul Stanley, Vince Neil i Mick Jagger) i wydaje się, że tylko David Coverdale może na nowo wymyślić skład gwiazdorskich zespołów i odnieść sukces. Nie żebym się nie mylił lub kibicował Tate'owi, ale historia nie jest po jego stronie.

Donna Deist 2 kwietnia 2013 r.:

(przepraszam, że przypadkowo nacisnąłem wyślij, zanim mogłem dokończyć mój komentarz)

świetna muzyka zespołu. Naprawdę czuję, że Michael, Eddie czy Scott nie otrzymują wystarczającego uznania, na które naprawdę zasługują. musimy pamiętać, że bez nich Queensryche nie istniałoby. są niezwykle utalentowani we wszystkim, co robią. może ten podział to bardzo dobra rzecz. bez Geoffa i Chrisa daje to światu szansę zobaczenia, jak naprawdę są utalentowani ci goście. fakt, że trwają tak długo, wiele o nich mówi. Zawsze podziwiałem fakt, że nie chcą sławy ani chwały, po prostu robią to, co kochają. Mam szczerą nadzieję, że ci goście będą tworzyć muzykę przez wiele lat.

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

@ Donna Deist - bez obaw.

Donna Deist 2 kwietnia 2013 r.:

w moim ostatnim poście proszę nie zrozumcie mnie źle. Zawsze lubiłem Geoffa jako piosenkarza i zrobił z zespołem kilka wspaniałych rzeczy. wszystko, co napisałem w poprzednim poście, nadal jest prawdą, ale nie ma to na celu atakowania go jako osoby. to, co mi się w nim nie podoba, szczególnie w ostatnich latach, to sposób, w jaki on i jego rodzina wykorzystali zespół do promowania siebie.

jeśli chodzi o Chrisa Degarmo, zawsze go lubiłem. był i prawdopodobnie nadal jest moim ulubionym członkiem zespołu. Nauczyłem się też doceniać zespół z Chrisem lub bez. odkąd Chris odszedł , słyszałem trochę

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

@ Mike - nie jestem prawnikiem, ale gdybym miał zgadywać, powiedziałbym, że przynajmniej którakolwiek ze stron przegra batalię o nazwę Queensryche, musiałaby wycofać swój album z rynku i ostatecznie przedrukować/ponownie -wypuść go pod "nową" nazwą. Więc hej, kupię obie płyty, bo jedna z nich prędzej czy później będzie przedmiotem kolekcjonerskim! Ha ha.

@ Dr X - daj nam znać, jeśli pan DeGarmo odpowie na twoją prośbę. Chciałbym usłyszeć, co ma dzisiaj.

@ Baldmark - "Jeśli powiedziałem im raz, powiedziałem im tysiąc razy, umieść imię Geoffa Tate'a POWYŻEJ przedstawienia kukiełkowego!!!" hahahaha

Łysyznak 2 kwietnia 2013 r.:

Inny przykład posiadania czyjejś żony lub znaczącej osoby prowadzącej zespół; NAKLUCZ W KRĘGOSŁOWIE!!!

Dr X 2 kwietnia 2013 r.:

Dzięki za umożliwienie mi komentowania tego głupiego dramatu zespołu Fatfreddy. Właśnie dodałem pana DeGarmo jako przyjaciela na facebooku i wysłałem mu następującą prośbę.

Jeśli chcesz, możesz to opublikować.

Chrisie,

Przez wzgląd na nas, fanów, którzy absolutnie kochają wersję Queensryche „DeGarmo”, czy możesz znaleźć sposób, aby pomóc położyć kres nowemu dramatowi podwójnego Queensryche?

Rozumiem, dlaczego opuściłeś zespół w 1997 roku. Ze względu na rozmiar ego Geoffa nie było miejsca na scenie ani w autobusie koncertowym dla żadnego innego członka zespołu.

Są tu tacy z nas, fanów, którzy wiedzą, kto sprawił, że zespół Original był tak dobry. Myślę, że to smutne, że teraz są dwa zespoły, używające tej samej nazwy, w zasadzie zarabiające na życie z robienia coverów, które tak dobrze napisałeś i zagrałeś.

Mam nadzieję, że dzięki tej notatce dobrze się czujesz i jesteś w dobrym nastroju.

Z poważaniem,

Greg Johnson, Waxhaw NC.

Mikrofon 2 kwietnia 2013 r.:

W listopadzie sądy decydują, który z 2 obozów legalnie otrzyma nazwę. Czy to oznacza, że ​​jeśli Toddryche wygra, dziedziczą prawa do FU? Lub odwrotnie, jeśli Tateryche wygra, czy będą rościć sobie prawa do nadchodzącego albumu Toddryche? Biorąc pod uwagę, że oba obozy są powiązane z tą samą „marką” zespołu QR, wygląda na to, że może to stanowić problem.

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Cześć OpenRiverTech - Właśnie rzuciłem okiem na stronę Cleo z ciekawości i wow, "podstawowy" nie jest nawet odpowiednim słowem. Ha ha.

Uznałem za zabawne, że L.A. Guns jest wymieniony na ich stronie, ponieważ jest to kolejny zespół, który ostatnio przeżył dramat prawny „dwa zespoły, ta sama nazwa”, którego obecnie doświadcza Queensryche.

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Cześć, doktorze X… odkąd zaczął się ten dramat, często zastanawiałem się, jak pan De Garmo musi się z tym wszystkim czuć. Jestem pewien, że w pewnym momencie ktoś prawdopodobnie zwrócił się do niego z prośbą o komentarz, ale wygląda na to, że trzyma gębę na kłódkę, co jest chyba najlepsze. Dzięki, że wpadłeś.

OpenRiverTech 2 kwietnia 2013 r.:

Reputacja @FatFreddysCat Kleopatry wcale nie jest taka, jak kiedyś. Nie pomaga to, że wymieniają artystów na swojej stronie, aby wyglądało na to, że posiadają kontrakt na nagranie, podczas gdy w rzeczywistości w niektórych przypadkach właśnie uzyskali prawa do ponownego wydania płyty, która została wyczerpana, jak w przypadku B.B. Kinga. Może wybieram nitkę, ale o rany, lol

Dr X 2 kwietnia 2013 r.:

Prawdziwym Mindcrime jest to, że żaden zespół nie jest „prawdziwym” zespołem bez Chrisa Degarmo.

Był siłą napędową zespołu, kiedy rzeczywiście mieli znaczenie.

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

@ OpenRiverTech - jak rozumiem, Cleopatra Records miała całkiem przyzwoitą reputację na scenie muzyki elektronicznej/industrialnej. Nie wiem, czy to już prawda, ale jeśli chodzi o ich hardrockowe/metalowe wydawnictwa (w sub-labelu „Deadline”), ich skład jest niespójny, a ich płyty wydają się wyglądać pospiesznie/tanie. Miałem kilka wydań w tej wytwórni (zwykle składanki wielu artystów lub albumy-hołdy), a ich książeczki są tandetne i pełne błędów ortograficznych i innych głupstw.

@ Donna Deist - dzięki za zatrzymanie się, ciekawie będzie zobaczyć, jak rozegra się pojedynek między dwoma obozami QR, gdy obie strony wydadzą nową muzykę… Ostatnim razem sprawdzałem ankietę dołączoną do tego artykułu, skład LaTorre kopał dupę wersji Tate z przewagą prawie 3 do 1.

Donna Deist 2 kwietnia 2013 r.:

Od lat wspieram QR i wciąż próbuję zrozumieć te wszystkie bzdury, które Geoff zaczął, nawet gdy był jeszcze w zespole. po "American Soldier" prawie całkowicie straciłem zainteresowanie zespołem. teraz cieszę się, że zespół się rozpadł. Chociaż Todd na pewno nie jest Geoffem (dzięki Bogu!!!), szczerze wierzę, że Todd tchnął w zespół nowe życie. Po raz pierwszy od dłuższego czasu jestem bardzo podekscytowany, że usłyszę kolejny album, wiedząc, że nie będę zawiedziony.

Geoff, zostałeś zwolniony z zespołu bez powodu i szczerze myślę, że nadszedł czas, abyś ruszył dalej. mam nadzieję, że sędzia nie zezwoli na używanie imienia queensryche. w ciągu ostatnich 5-10 lat widziałem tylko to, że próbowałeś promować siebie, a nie zespół. więc nie jestem zaskoczony, że zespół cię zwolnił i postanowił stworzyć dla siebie nową nazwę. Szczerze myślę, że mają znacznie większe prawo do używania nazwy Queensryche niż ty. podczas gdy stworzyłeś kilka świetnych piosenek w Queensryche i poza nim, aw ostatnich latach byłem również rozczarowany wieloma twoimi projektami, zwłaszcza Caberet. Mogę posłuchać niektórych twoich piosenek (z ciekawości) po wydaniu twojego albumu, ale szczerze mówiąc nie wiem, czy kupię twój album.

OpenRiverTech 2 kwietnia 2013 r.:

Myślę, że to zabawne, że TateRyche podpisał kontrakt z Cleopatra Records… Mam na myśli, że ta firma wygląda naprawdę podejrzanie… poważnie. Widziałeś stronę artysty? Kiedy klikniesz na niektórych artystów, po prostu przeniesiesz się na stronę sklepu, aby kupić koszulę. Mam na myśli, daj spokój, jeśli masz umowę z tymi artystami, żyjącymi lub nie, czy nie chciałbyś ich lepiej promować. To niemal dowód na szkody, jakie wyrządził marce QR. Może zagrają na jakimś Cleopatra Summer Fest z Tiffany i Vanilla Ice. Widzę, jak Geoff próbuje stworzyć wirtualny duet z Milesem Davisem… To znaczy, jeśli Cleopatra Records rzeczywiście miała coś wspólnego z Jazz Great poza sprzedażą plakatu lub płyty, którą wysiadł z amazon

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Hej, były Seattle… Zgadzam się ze wszystkimi twoimi punktami. Oczywiście zobaczymy, jak ten bałagan się potoczy jeszcze w tym roku, kiedy obie strony pójdą do sądu.

Były Seattle 2 kwietnia 2013 r.:

Oglądam całą tę telenowela od pierwszego raportu z walki na pięści i myślę, że w tym momencie jest całkiem jasne, co się wydarzyło (w ciągu ostatnich dziesięcioleci) i co się wydarzy.

Moje myśli:

1. Tate rządził QR żelazną pięścią. To legendarny głos i jestem pewien, że zespół czuł, że nie mogą go zastąpić i kontynuować, więc mu pozwolili. DeGarmo odszedł z powodu Tate. Tate nie pozwolił zespołowi wnieść wkładu w muzykę i po pewnym czasie przestali wnosić wkład.

2. Tate wykrwawił zespół, zatrudniając swoją rodzinę. Inni śpiewacy w podobny sposób zatrudniali swoje żony i prowadzili zespoły do ​​zniszczenia. NIGDY nie zatrudniaj żony jako kierownika. (Chris Cornell?)

3. Pierwszy solowy album Tate był świetny. Kocham to. Powinien po prostu grać solo, ale naprawdę musi zatrudnić dobrego autora piosenek, zrobić sobie trochę wolnego czasu w trasie i dowiedzieć się, kim i czym jest i jaka powinna być muzyka.

4. Todd jest super. To nie Tate, to Todd. Potrafi śpiewać starą muzykę, ale liczy się nowa muzyka. Redemption to świetna piosenka i myślę, że ludzie przyjmą zespół takim, jakim jest dzisiaj.

5. Sędzia będzie śmiał się Tate'owi w twarz. QR będą Eddie, Michael, Scott, Todd i Parker.

Keith Abt (autor) z The Garden State 2 kwietnia 2013 r.:

Hahahaha!! Cześć Jim - dzięki za komentarz i chichot.

Jim 2 kwietnia 2013 r.:

Geoff nie był w stanie śpiewać wartych przysiadów od czasów Empire, a nawet wtedy można było usłyszeć, jak jego domowe wino (skomlenie?) już zabijało jego głos.

Głowa Geoffa stała się duża, kiedy porównywano go do Halforda i Dickensona. Tate też nie. Nigdy więcej.

Teraz jest jak jeden z tych bitnych poetów w małym barze z martini, który rzuca nonsensowną poezję na całą publiczność, podczas gdy jakiś facet w śmiesznym kapeluszu gra w tle na flecie.

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 31 marca 2013 r.:

Cześć Joe - dzięki za zatrzymanie się jak zawsze. Nie możesz winić Rudy'ego Sarzo za udział w koncercie (to znaczy, gdzie go ostatnio widziałeś?)… ale masz rację, dodanie go do „zespołu” nie robi wiele, aby zwiększyć ich wartość. Nigdy nie słyszysz, żeby ktoś powiedział "Duuuude, czy RUDY SARZO z nimi gra? Muszę to zobaczyć!"

Joe Cogan 31 marca 2013 r.:

Stracili zainteresowanie mną po "Empire" i nie widzę powodu, by sądzić, że którakolwiek jednostka wyprodukuje coś interesującego bez (BARDZO wnikliwe komentarze powyżej) Chrisa DeGarmo. (Przy okazji, czy to sprawia, że ​​jestem złą osobą, gdy zauważam, że pojawienie się Rudy'ego Sarzo zwykle oznacza, że ​​zespół pokonał rekina?)

Keith Abt (autor) z The Garden State 30 marca 2013 r.:

Zaktualizowano ponownie. Karta wyników, zdobądź swoją kartę wyników. Nie mogę śledzić, co się dzieje w krainie Queensryche bez karty wyników!!!

Keith Abt (autor) z The Garden State 28 marca 2013 r.:

Queensryche Geoffa Tate'a ponownie wkroczyło w to dzisiaj, więc oczywiście musiałem jeszcze raz zaktualizować… haha

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 27 marca 2013 r.:

Zaktualizowano (po raz kolejny) więcej chaosu z obozu Geoffa Tate…

Keith Abt (autor) z The Garden State 25 marca 2013 r.:

Zaktualizowany o YouTube z nowym utworem Queensryche (z Toddem LaTorre) w całości, "Redemption"!!

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 07.03.2013:

Hahaha, masz rację Brian. Biedny Bobby.

Brian Marshall 7 marca 2013 r.:

Myślę, że prawdziwą ofiarą w tej sytuacji jest Bobby Blotzer. Chodzi mi o to, jakie to smutne, że nie może nawet utrzymać stałego występu z grupą wyblakłych trubadurów?

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 4 marca 2013 r.:

Hej Freedom… moja ciekawość prawdopodobnie pokona mnie i skończę kupując obie płyty… ponieważ jeden z nich prędzej czy później straci prawa do nazwy zespołu, co uczyni ich płytę kolekcjonerską. Ha ha.

WolnośćMetal z Somewhere In Time z 4 marca 2013 r.:

I już zrobiłeś aktualizację Tate. To ironiczne, że mężczyzna, który przyznał się do atakowania kolegów z zespołu, wydaje okładkę albumu z pięścią i FU z przodu i pośrodku.

Nie planowałem kupować albumu The Geoff, nie widzę, jak użycie tego samego autora piosenek i producenta co O:MC II, American Soldier, DTC zrobi lepszy album. Ale masz rację i może po prostu kupię oba, ponieważ raz wyjdzie nakład po procesie sądowym, a ja wydałem swoje pieniądze na The Geoff's, aby być tym jedynym, który się wyczerpał po tym, jak przegrał w sądzie.

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 4 marca 2013 r.:

Zaktualizowany (dziś po raz drugi!) o nową informację o nadchodzącym wydaniu albumu Geoffa Tatesryche!!

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 4 marca 2013 r.:

Zaktualizowano JESZCZE PONOWNIE o nowe informacje o dacie wydania nadchodzącego albumu "ToddRyche"….

Keith Abt (autor) z The Garden State 23 lutego 2013 r.:

Zaktualizowano o podstępny podgląd na YouTube nowej piosenki Queensryche z Toddem Latorre, „Redemption!”

Keith Abt (autor) z The Garden State 15 lutego 2013 r.:

Zaktualizowano o nowe informacje na temat „Geoffa Tate's Queensryche”

Keith Abt (autor) z The Garden State z dnia 08.02.2013:

Tak, wygląda na to, że obie strony ścigają się, aby jako pierwsze wejść na rynek z nowym albumem pod nazwą „Queensryche”… najważniejsze pytanie brzmi, który z nich będzie właściwie słuchany?

WolnośćMetal z Somewhere In Time z 08.02.2013:

Wygląda na to, że Geoff zaczął nagrywać swój album Scabryche – być może wynajął grupę „specjalnych gości”, by zrobić szybkie solo, ale stojący za nim zespół „talentów” to ci sami ludzie, którzy przywieźli ci American Soldier, O:MC II oraz album, o którym The Geoff powiedział, że „przedefiniuje metal”, Dedicated To Chaos. Spodziewaj się więcej tego samego, z solówką Brada Gillisa tutaj i solówką KK Downing tam…..

Keith Abt (autor) z The Garden State 25 stycznia 2013 r.:

…i zabiera ze sobą swojego brata na gitarze!

Ponieważ zarówno Rudy, jak i jego brat byli kiedyś zaangażowani w Quiet Riot, może zespół powinien nazywać się „QuietRyche”

Joe Cogan 25 stycznia 2013 r.:

Rudy Sarzo… heh, wcale się nie dziwię: dostaje telefon za każdym razem, gdy jakiś zespół metalowy zastępuje ich basistę.

Keith Abt (autor) z The Garden State 25 stycznia 2013 r.:

Słyszę cię Wolność. Muszę przyznać, że śmiałem się, gdy usłyszałem, że TateRyche podpisał kontrakt z Cleopatra Records… ta wytwórnia jest przemysłowym odpowiednikiem francuskiej Legii Cudzoziemskiej, tj. dołączenie do nich może sprawić, że poczujesz się ważny, ale nikogo to nie obchodzi. Ha ha

WolnośćMetal z Somewhere In Time 25 stycznia 2013 r.:

Wersja Geoffa to wrak pociągu….. po prostu nie możesz się odwrócić! Nie mógł znaleźć drugiego gitarzysty, więc Rudy zadzwonił do swojego brata. Blotz albo nie mógł sobie poradzić z częściami, albo zdał sobie sprawę, że radzenie sobie ze Stevenem Pearcym jest łatwiejsze niż radzenie sobie z Geoffem. Geoff spieszy się, aby wydać coś pod nazwą Queensryche przed rozprawą sądową, jego ostatnią szansą na zgarnięcie gotówki od czasu, gdy jego kariera solowa zakończyła się fiaskiem. Nie ma mowy, żeby zdobył nazwę zespołu, był 1/4 wspólników i został zwolniony. Większość partnerów może to zrobić w świecie biznesu. Dostanie zapłatę na podstawie umowy, ale nie może uciekać z imieniem.

Inne wieści - Todd La Torre zamieścił na swojej stronie FB, że w tym tygodniu układa wokale do nowego albumu. Domyślam się, że album Queensryche został wydany w znacznie większej wytwórni na długo przed wydaniem czegokolwiek Fakeryche.

Keith Abt (autor) z The Garden State 25 stycznia 2013 r.:

AKTUALIZACJA o najnowsze informacje na temat zmian w obozie Geoffa Tate…

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 27 grudnia 2012 r.:

Dzięki, że wpadłeś, Globez. Chyba wiemy, na którą wersję QR zagłosowałeś w ankiecie.

Globez 27 grudnia 2012 r.:

Nie rozumiem, jak ludzie mogą porównać tego fałszywego piosenkarza będącego hołdem dla Geoffa Tate'a! Wiem, że nie jest piosenkarzem, którym był w wieku 20-30 lat, ale daj spokój! Byłem w zespole hołdowniczym Queensryche, który był tak dobry jak ten. Był też zespół hołdowy z Queensryche, o którym myślę, że jest całkiem przyzwoity pod nazwą „Z lot Z”. To smutne, że teraz brzmią bardziej jak Queensryche niż Queensryche! Geoff, nawet na starość, jest w bardzo nielicznej lidze! Innym, który przychodzi na myśl, jest wielki Bruce Dickinson! Ludzie nienawidzą Tate'a, bo splunął na Rockenfielda i uderzył Michaela Wiltona? Na serio?? Kto daje szczurom dupę!! Czy zwykle nie lubisz zespołu za to, jak brzmią? Jeśli to właśnie sprawia, że ​​myślisz o zespole, to myślę, że masz z nim trochę za dużo emocjonalnego związku.. Szczerze mówiąc, jest to trochę gejowskie! Poza tym zwolnili go, skradli się za jego plecami, zwolnili członków rodziny i nigdy nie poszli do faceta i narzekali na kierownictwo muzyczne czy coś.. To było bardzo podejrzane, wężowe rzeczy do zrobienia. tak! Cieszę się, że Geoff utknął za marką Queensryche i tak po prostu się z niej nie wycofał.. Jednak wszyscy odwracają się od niego! Jakimi byłeś fanami? Pewnego dnia, nie tak dawno, chcieliście dać Geoffowi robotę z gałką, ale teraz go nienawidzicie! Grono kiepskich oszustów! Powodzenia z naszym tribute bandem.. Poczekam na wersję Geoffsa Ryche.. I wy wszyscy będziecie skakać na modę, kiedy pali "Real" wersję Queensryche! To jest takie śmieszne!! Wersja Real Queensryche.. Haha wersja, która napisała piosenkę i połowę swojego materiału!! Co za żart!

Keith Abt (autor) z The Garden State w dniu 11 grudnia 2012 r.:

AKTUALIZACJA o nowe szczegóły dotyczące trwającego bałaganu prawnego w Queensryche…

Keith Abt (autor) z The Garden State 5 września 2012 r.:

Dang, Shawn… może powinieneś napisać własne Huby, haha. Szczerze się z tobą zgadzam. Tate zawsze był "głosem" Queensryche, ale jeśli posłuchasz któregoś z post-DeGarmo, szybko staje się oczywiste, że Chris DeGarmo był jego duszą.

…i dla przypomnienia, właściwie lubię „Słuchaj na granicy teraz”. :)

Shawn Dudley z Los Angeles w Kalifornii 5 września 2012 r.:

Ładnie napisane. Cały ten bałagan jest po prostu śmieszny, szczerze mówiąc, bardzo mało wierzę, że którakolwiek wersja może wydać coś interesującego.

Wiem, że to nie jest popularna opinia, ale sercem i duszą Queensryche był Chris DeGarmo. W wielu dyskusjach z oryginalnym inżynierem dźwięku QRs (który koncertował z nimi, a także wyprodukował sesje nagraniowe Live In Japan '85 w Abbey Road) konsekwentnie mówił mi, że DeGarmo był prawdziwą siłą twórczą stojącą za grupą. DeGarmo napisał dużą część muzyki, aranżował partie napisane przez innych, nadzorował sesje nagraniowe, układał setlisty ich koncertów i zasadniczo był najsilniejszym muzykiem w zespole. Nie zapominajmy również, że Chris napisał "Silent Lucidity", główny powód, dla którego Empire sprzedało się w 3 milionach egzemplarzy i dlaczego wypuszczono je z królestwa metalu do głównych atrakcji areny. (QR był jeszcze aktem otwierającym przed Empire…).

Teraz jest lekceważony, ponieważ ludzie obwiniają go za „Hear In The Now Frontier”, więc co z tego, w połowie lat 90. próba dostosowania się do sytuacji, w której metal, solówki gitarowe i wszystko inne było czymś odległym, była powszechna. postępowy został uznany za passe”. Przyjrzyj się autorom piosenek DeGarmo na EP-ce, The Warning, Rage For Order, Operation Mindcrime, Empire i Promised Land… i ​​zadaj sobie pytanie, dlaczego NIC, co wydali od czasu jego odejścia, nie było kurwa warte.

Obudź mnie, gdy DeGarmo dołącza do jednego z tych dwóch konkurujących Queensryche's, do tego czasu cieszę się wspomnieniami z czasów, kiedy byli wyznacznikiem trendów, a nie grupą, która desperacko starała się utrzymać małą rzeszę fanów pełną ludzi, którzy tak naprawdę nie dbali o nich od 15 lat.

Oni otrzymali więcej nacisku na ten „kłótnię” niż w ciągu ostatniej dekady z powodu swojej niezapomnianej muzyki. Może o to chodziło?

Keith Abt (autor) z The Garden State 3 września 2012 r.:

Dzięki Freedom 'n' Georgie… w miarę rozwoju tej telenoweli postaram się ją aktualizować.

Georgie Lowery z północnej Florydy 3 września 2012 r.:

Dla mnie Tate zawsze wydawał się trochę, no cóż, dziwny. Nigdy nie sądziłem, że docenia sukces, który odnieśli.

Świetne centrum. Będę czekał, aż napiszesz jedną o prawnym bałaganie.

WolnośćMetal z Somewhere In Time 3 września 2012 r.:

Wreszcie!!!!!! Artykuł Fatfreddyscat's Queensryche!!!!!! Głosowałem na prawdziwego Queensryche BTW (tego, który jest właścicielem 75% korporacji i zwolnił brutalnych 25%)

Keith Abt (autor) z The Garden State 3 września 2012 r.:

Dziękuję za wasze komentarze, ludzie… a jeśli ktoś jest ciekawy, wersja zespołu Todd LaTorre prowadzi obecnie w ankiecie… oddajcie swój głos!

Craig Hartranft z południowo-wschodniej Pensylwanii 3 września 2012 r.:

Po obejrzeniu tego wideo Rocklahomy nie obchodziło mnie, co dzieje się z Geoffem Tate… co za narkotyk!

Nat Amaral z BC Kanada 3 września 2012 r.:

To prawda. Zdarzyło się to również przez chwilę w przypadku Motley crue.

Opowieść o dwóch Queensrÿches